5 rzeczy które podniosą ilość Twoich rezerwacji o 20%
Zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia…
Łazienka? Potrzebna od zaraz
Jak tam Twoje opinie… na Facebooku?
Goście chcą się rozerwać
Czy Twój obiekt i okolice mają co robić? Pytanie wydaje się dziwne, ale coraz częściej podczas wyjazdów goście szukają czegoś ekstra. Tym czymś mogą być na przykład dostępne w obiekcie rowery. Relaks, obsługa i jedzenie są kluczowe, ale czasami to właśnie dostępne w okolicy i w obiekcie opcje mogą zachęcić zastanawiających się do złożenia rezerwacji. Wspomniane już rowery. Kajaki. Kijki do nordic walkingu. A może w Twojej miejscowości znajduje się na przykład warsztat, gdzie dzieci i dorośli mogą nauczyć się pleść koszyki? Koncert lokalnego zespołu? To wszystko to potencjalni goście! Pamiętaj, że nawet z pozoru niewielka inwestycja jak promowanie się wzajemnie z takimi miejscami spowoduje wzrost ilości rezerwacji.
Transparentność
Wcielmy się na chwilę w skórę gościa, który znajduje Twój obiekt na jednym z popularnych portali, albo za pomocą wyszukiwarki Google. Zaczyna klikać w linki i nagle zastanawia się, czemu u licha na portalu X cena to 150zł, na Twojej stronie 190, a na największym agregacie zwiększa się jeszcze bardziej, bo dolicza on dodatkową opłatę za sprzątanie. Goście często narzekają, że nie wiedzą, o co chodzi. W końcu to ten sam pokój i ten sam obiekt, prawda? Dlatego warto dbać o bycie konsekwentnym. Ta sama cena, te same zdjęcia, te same komunikaty do gości. Na pewno to docenią.